luni, 5 noiembrie 2012

As vrea sa fiu un uligan....

Gandurile imi alearga haotic prin cap si  am cautat o persona care sa nu ma judece, careia sa ii impartasesc toate gandurile si trairile mele , atunci mi-am amintit de tine, aici, unde nimeni nu ma cunoaste si a disparut masca, unde pot fi eu.
A trecut mult de cand nu am mai insirat noi perspective si ma bucur de reluarea acestei relatii dupa o lunga pauza. Mi-a fost dor de tine! 
Azi am vrut sa iti spun cat de dor imi este sa iubesc, dar si ce frica.....
Stiu ce ai spune tu:-Daca nu risti nu castigi! Iar eu as raspunde:-Merita sa imi asum riscul? Iar atrunci tu ai tace.
Nu pot crede ca act ce simboliza iubirea infinita a devenit ceva extrem de ordinar! Ne facem nevoia si plecam precum niste hiene in cautarea unei noi victime fara sa ne gandim la sentimentele celuilalt, suntem egoisti, flamanzi, frivoli.
Oricare ar fi explicatia, eu, nu simt sa apartin acestui secol.....
Imi e dor sa iubesc! Iubesc sa iubesc!
Dar singurle fiinte carora le pot incredinta aceasta iubire, sunt animalele de companie....









Cine esti tu? De ce ai aparut in viata mea? Ce vrei?

Cred ca eu as vrea sa dispari.............